Wedding Aqmalina & Fadly, Shah Alam

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah syukur kepada Allah atas segala nikmat yang dikurniakan kepada kita. Dalam tazkirah yang aku dengar baru-baru ni, ustaz bagitau antara perkara yang Allah larang tetapi kita suka buat ialah saling berbangga antara satu dengan lain dengan harta kita, anak kita, ilmu kita, rupa paras kita dan rezeki-rezeki lain yang kita ada. Tanpa sedar ketika kita berkongsi semua rezeki tersebut dengan sahabat lain, ada timbul rasa riak dan bangga dalam diri.

Tanpa sedar juga, kita berusaha bekerja lebih keras untuk mendapatkan rezeki yang lebih baik hanya untuk ditunjukkan kepada orang lain. Kena tanya diri sendiri. Adakah semua nikmat yang Allah bagi tersebut mendekatkan diri kepada Allah? Iman kita bertambah? ibadah kita lebih baik? atau dengan bertambah nikmat tersebut kita makin jauh dari agama. Tanya diri dan jawab dalam hati. Muhasabah.

Kali ni aku update sikit outdoor majlis Aqmalina & Fadly yang berlangsung di Shah Alam.
 

 

Semoga kedua pasangan pengantin ini dirahmati Allah sepanjang hidup mereka berdua dan berbahagia sampai ke syurga,amin. Aku masih lagi dalam mode sibuk 3-4 minggu ni. Mohon maaf agak lama tak update blog ni. Terima kasih kepada sahabat2 yang selalu melawat blog ni walaupun aku jarang update. Aku hargainya. Insyaallah jumpa lagi selepas tahun baru Hijrah. Salam Maal Hijrah. Wallahua’lam.

Wassalam.

Thanks for Comments