Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah dapat juga aku update blog ni. Sebenarnya kebelakangan ni agak sibuk dengan kerja di ofis. Sementelahan kursus di luar yang memerlukan aku tiada di ofis untuk beberapa hari. Pertama kali aku ke Pulau Pangkor bersama sahabat-sahabat di ofis. Aku ada cerita sikit kat personal blog aku perjalanan ke sana.

Aku update sikit pasangan Fiza & Mazly yang diadakan di dewan dalam Universiti Malaya. Aku rasa kepada sesiapa di kawasan berhampiran yang mencari dewan untuk berkahwin, bolehlah mempertimbangkan untuk sewa kat dalam UM sebab banyak juga dewan yang besar dan selesa yang sesuai digunakan untuk majlis perkahwinan. Sesi outdoorpun buat tepi jalan dalam UM tu je:)

Tahniah kepada kedua-dua pasangan yang dirai. Semoga ikatan perkahwinan ini berkekalan bahagia hingga akhir hayat,amin. Insyaallah jumpa lagi dalam next entry. Ada beberapa pasangan lagi aku nak update:) Sebenarnya ada pasangan pengantin yang memilih untuk tidak dipaparkan majlis perkahwinan mereka di blog atau di mana-mana medium. Aku tiada masalah tentang tu dan hormati privacy mereka:) Wallahua’lam.
 

Wassalam.

Thanks for Comments