Cerita raya aku :)

Bismillahirramanirrahim Alhamdulillah, aku dah selamat bekerja hari ni. Bila dah seminggu raya ni, badan semua dah rasa berat dan montel2 kembali termasuklah aku, hehe. Konon je nak diet sepanjang bulan puasa, makin berat adalah :P Sambutan raya tahun ni agak berbeza bagi aku kerana pertama kali beraya setelah bergelar suami. Jadi ada 2 tempat dan lebih banyak rumah saudara mara … Read More

Ucapan Syawal dari aku :)

Bismillahirramanirrahim Bismillahirrahmanirrahim Bila dah hampir syawal ni teringat kenangan menyambut raya masa kecik-kecik dulu. Seronok mengenang perkara yang membuatkan kita terasa kemeriahan beraya walaupun masa tu kita meraikan aidilfitri dengan serba kekurangan dan bukanlah hidup selesa seperti sekarang. Ingat lagi tak dulu kita berdebar-debar tunggu pengumuman raya dan perasaan seronok sangat bila esoknya hari raya? Bermain meriam, mercun dan memasang … Read More