Bismillahirrahmanirrahim

shahmil8

Bulan Rejab dah sampai. Ia merupakan salah satu dari 4 bulan haram dalam Islam. Kurang 2 bulan lagi, kita semua akan menyambut Ramadan. Ya Allah, rasa rindu sangat dengan aura Ramadan.

Suasana kebaikan mengelilingi kita. Keseronokkan bertarawikh pada malam hari. Kegembiraan berbuka puasa. Kenikmatan beribadah. Semoga kita semua dipanjangkan umur oleh Allah untuk bertemu sekali lagi dalam bulan Ramadan Al-Mubara’, ameen.

Kita mesti ada sahabat atau ahli keluarga yang telah meninggal dunia pada tahun ini. Ramadan tahun lepas merupakan Ramadan terakhir mereka. Kitapun belum pasti jumpa. Sebab tu setiap kali selepas solat mohon doa kepada Allah.

Aku update sikit outdoor pasangan Shahmil & Amelia. Shahmil ni aku baru je kenal dan berjumpa pada hari majlis beliau. Tapi dah macam kenal lama :)

shahmil1
shahmil2
shahmil3
shahmil4
shahmil5
shahmil6
shahmil7
shahmil9
shahmil10

Mari kita sama-sama doakan semoga kedua pasangan ini dirahmati Allah, dimudahkan untuk ke syurga melalui ikatan perkahwinan tersebut. Selamat berkasih sayang dan menikmati hubungan halal yang jauh berbeza dari kehidupan semasa bujang :) Tahniah mil. Barakallahufik.

Wassalam.

Thanks for Comments