Bismillahirrahmanirrahim

 

 
Alhamdulillah harini dah masuk bulan terakhir dalam kalender Islam iaitu 1 Zulhijjah 1435H. Seronok tengok ramai umat Islam yang menunaikan haji di Baitullah. Mudah-mudahan mereka semua mendapat haji yang mabrur, amiin. Kepada yang tidak menunaikan haji, kita sangat-sangat digalakkan untuk berkorban kerana pahalanya juga sangat besar.

Jangan lupa 10 hari pertama dalam bulan Zulhijjah ini kita digalakkan perbanyakkan ibadah, zikir, selawat dan jangan tinggal puasa sunat terutamanya puasa Hari Arafah. Niatkan ibadah itu kerana Allah sahaja. Mudah2an Allah membalas sewajarnya pada hari akhirat kelak.

Kali ni aku nak update pasangan cikgu Izan dan Gadaffi yang berlangsung di Kebun Baru, Telok Panglima Garang. Mereka berkenalan semasa kedua-duanya mengajar di sekolah yang sama. Walaupun tidak mengajar sama lagi sekarang, tapi hubungan tu terus mekar dan sampailah ke jinjang pelamin ni :)

Layan sikit majlis mereka ni :
 

 
 
Aku doakan semoga kedua-dua pasangan ini dilimpahkan rahmat dan hubungan mereka berkekalan bahagia sampailah ke syurga kelak, amiin. Selamat menjalani kehidupan berumahtangga. Insyaallah nanti aku update lagi blog ni. Wallahua’lam

Wassalam.
 
 
Wassalam.

Thanks for Comments