Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah kita masih dihidupkan sehingga berjumpa tahun 2014 ini. Dalam seminggu lepas ada 2 orang sahabat ofis telah kembali kerahmatullah. Semoga roh kedua-dua mereka diletakkan di kalangan orang beriman, diampunkan dosa dan diberikan syurga,amin. Meninggal di usia muda ketika berada di puncak kerjaya mungkin lebih memberi kesan kepada keluarga dan syarikat.

Kebelakangan ini ramai juga sahabat yang sakit kronik tanpa disangka-sangka. Sakit perut dan demam. Sekali check buah pinggang dah rosak dan terpaksa menjalani dialisis seumur hidup. Malah ada yang berlaku sebelum mencapai umur 30 tahun. Aku nasihatkan kita semua buatlah health screening untuk check kesihatan kita. Belanja RM200-300 untuk periksa tahap kesihatan jauh lebih bernilai daripada habis untuk gadget, baju, kereta dan sebagainya.

Kali ni aku nak update sesi outdoor pasangan Atie & Nazim yang diadakan di Pantai Kelanang. Dekat lebih setahun tak amik gambar di Kelanang, sekali ada tugasan wedding sebulan sampai 2 kali kat sini:) Atie solat Asar dulu sebelum keluar outdoor ni jadi beliau takde make-up sangat. Insyaallah lebih baik begitu sebab dahulukan solat.

Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar. Aku ucapkan tahniah kepada kedua pasangan pengantin yang dirai ini. Semoga ikatan pernikahan ini berkekalan bahagia sampai ke akhir hayat,amin. Awal tahun tak jangka pula banyak tugasan ofis kena siapkan. Jadi agak sibuk dengan kerja ofis pula. Jazakallahukhair. Wallahua’lam.

Wassalam.

Thanks for Comments