Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah dapat aku update wedding Dr Amalina & Dr Hafifi yang di adakan di Kampung Paroi, Negeri Sembilan. Setting majlis ni memang cantik walau diadakan di kawasan kampung je. Dr Amalina dan Dr Hafifi sekarang bertugas di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru. Aku rasa mereka ni pasangan doktor ke-16 aku shoot sepanjang ambil gambar wedding ni. Banyak rujukan bila diperlukan alhamdulillah.

Bila cakap pasal Hospital Sultanah Aminah ni tiba-tiba aku teringat makan Stimboat kat Pantai Lido dan Dataran JB sebelah HSA masa belajar dulu:) Rindu kat kawan-kawan belajar. Dari KL nak ke Paroi sekarang senang je sebab dah ada Highway SILK Kajang-Seremban yang memudahkan ramai orang access selain melalui PLUS Highway. Terima kasih kepada sahabat baik aku Khairul Hafiz yang assist aku pada hari tersebut.
 

 

Alhamdulillah majlis persandingan berlangsung dengan lancar dan meriah. Sesi oudoor tersebut kitorang buat kat kawasan sawah padi di depan Istana Seri Menanti dah nak dekat Kuala Pilah sana. Mari sama-sama kita doakan semoga kedua pasangan ini dirahmati Allah sepanjang hayat mereka berdua,amin. Jumpa lagi next entry. Wallahua’lam.

Nota kaki : Jangan lupa puasa hari Tasu’a dan Asyura sahabat2 semua. Ia puasa yang dilakukan sebelum syariat puasa Ramadan.

Wassalam.

Thanks for Comments