Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah semoga Allah rahmati kita dalam semua yang kita lakukan hari ini. Salah satu cabaran terbesar seorang photographer bila shoot majlis pernikahan di dalam rumah ialah mereka mempunyai ruang terhad untuk bekerja. Maksudnya mereka shoot sepanjang majlis berlangsung tanpa bergerak ke mana-mana. Dalam masa yang sama kena pelbagaikan angle. Ada sesetengah mereka hanya boleh berdiri dan duduk di tempat yang sama sepanjang majlis disebabkan ruang yang terhad. Itulah antara cabaran yang biasa dihadapi oleh semua photographer.

Kali ni aku update dulu majlis pernikahan Dr Amalina & Dr Hafifi yang di adakan di Paroi, Negeri Sembilan. Ni kali pertama aku shoot majlis perkahwinan kat Paroi. Kedua-dua pasangan ni merupakan doktor di Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru.
 

 

Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Keluarga Dr Hafifi datang dari Johor. Dengan sekali lafaz Dr Amalina menjadi isteri yang sah. Semoga ikatan suami isteri yang terjalin berbekalan bahagia sampai akhir hayat,amin. Tunggu aku update majlis persandingan mereka yang diadakan pada keesokan harinya. Wallahua’lam.

Wassalam.

Thanks for Comments