Mustakhim + Farhana, Sungai Petani.

Bismillahirrahmanirrahim

Pagi ni hujan lebat dalam perjalanan ke tempat kerja. Teringat dulu masa pergi kerja menaiki motor melalui highway dan hujan turun dengan lebat. Tiada jambatan nak berteduh. Sampai ofis basah lencun. Rasanya sampai tengahari baru kering baju tu. Ramai orang menaiki motor bukan kerana tiada kereta tapi lebih mudah & elak kesesakan ketika pergi dan pulang kerja.

Tetapi ramai juga yang menaiki motor kerana ia satu-satunya pengangkutan yang ada untuk mereka. Dengan kenaikan harga minyak ini sudah pasti ia memberi satu beban baru bagi yang kurang berkemampuan. Bukan sebab tambahan belanja petrol tersebut, tetapi kesan domino yang bakal menaikan harga barang lain secara langsung.

Aku ada ulas sedikit tentang kenaikan minyak ni dalam personal blog aku ni. HARGA MINYAK : Rakyat vs Kerajaan.

Aku update sesi outdoor pasangan Mustakhim dan Farhana yang berlangsung di Kelab Cinta Sayang, Sungai Petani, Kedah.
 

 

Tahniah aku ucapkan kedua pasangan yang diraikan ini. Semoga ikatan ini kekal bahagia sampai ke syurga,amin. Dah lama aku tak shoot di luar Lembah Klang sebenarnya. Aku cuba kurangkan job di luar Selangor kerana kesibukan kerja-kerja ofis. Mungkin aku dah tidak ambil tugasan jauh seperti ini lagi selepas ini.

Terima kasih kepada sahabat baik aku Halil & Saipi yang sudi teman aku dari KL sampai ke sini. Terima kasih juga kepada housemate aku masa kat UTM, Skudai dulu Yoes yang follow shoot kat sini. Kalau tak ke Sungai Petani ni, takdelah dapat jumpa dia yang kerja jauh sampai sini,hehe. Terima kasih semua. Semoga Allah membalas jasa baik kalian dengan pahala,amin. Sampai jumpa lagi dalam entry akan datang. Wallahua’lam.

Wassalam.

Thanks for Comments