Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah, bersua lagi dalam blog ni. Rakyat Malaysia telah bersuara dalam PRU13. Silent majoriti kadangkala sukar dijangka. Dua-dua pihak Barisan Nasional & Pakatan Rakyat ada sesuatu yang boleh diraikan dan ada benda yang kecewa. Mudah-mudahan pemimpin yang dipilih tersebut menunaikan janji dan menjaga negara dan negeri kita dengan baik. Semoga syiar Islam terus berkembang.
 

Adawina & Suhaimi, Cheras

Teaser Fara & Hasif, Kajang

Farhanah & Mustakim, Kuala Lumpur

 
Mohon maaf belum dapat update full entry majlis lepas. Aku terlibat dalam satu kemalangan kecil baru-baru ni. Tangan kanan aku sukar nak bergerak. Tak dapat nak menaip & buat kerja. Beberapa hari terpaksa MC. Alhamdulillah tiada apa2 yang serius. Cuma bila ada musibah dan sakit baru insaf betapa nikmat kesihatan tu merupakan satu nikmat yang sangat besar. Baru hargai jari yang boleh menggengam bila kesakitan ketika mahu menggerakkan jari.

Insyaallah aku cuba update seperti biasa mulai minggu hadapan selepas pulang dari musafir jauh. Untuk akhirnya kita ini sesama muslim, mari kita bersatu kerana Islam dan berlapang dada menerima perbezaan. Sahabat-sahabat, kita semua akan menuju matlamat dan tempat yang sama. Fokus kat akhirat jom. Mari kukuhkan kebersamaan antara kita. Wallahua’lam
 

Wassalam.

Thanks for Comments
Broyoes says:

Salam sal…semoga cepat sembuh ya…

Acaii Jawe says:

Broyoes- Salamyoes,terima kasih,hehe.