Bismillahirrahmanirrahim


Fuh, lamanya aku bercuti raya:) Sampai tak update blog dah lama. Mudah-mudahan pahala amalan kita di bulan Ramadan diterima Allah dan ibadah serta kebaikan yang dilakukan dapat istiqamah sampai bila-bila, amin. Alhamdulillah masa Ramadan lepas aku dapat kurangkan berat badan sampai 7kg sebab selalu jogging sebelum berbuka puasa. Tapi macam biasa, baru seminggu raya rasa macam dah kembali ‘normal’, hehe.

Alhamdulillah, jadual aku hingga akhir tahun ni dah penuh dengan tempahan majlis wedding. Terima kasih atas sokongan sahabat semua, barakallah. Jadi insyaallah aku akan kerap update majlis perkahwinan sahabat-sahabat kita ni. Aku mulakan dengan pasangan Dr Iskandar Mirza dan Dr Norain yang berlangsung di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur. Sejak aku shoot wedding rasanya ni dah kali ke 5 aku ambil gambar kat tempat ni. Layan sikit majlis mereka ni.


Memandangkan Dr Iskandar dan Dr Norain ni bertugas jauh iaitu di pantai timur dan negeri Sabah sana, jadi masa majlis tersebut merupakan kali pertama kitorang berjumpa. Tapi tiada masalah untuk bekerjasama dengan baik sebab diaorang ni memang sangat sporting dan berikan kerjasama yang baik.

Tahniah kepada kedua pasangan ini. Mudah-mudahan urusan untuk dapat bertugas bersama dipermudahkan:) Aku doakan semoga pasangan ini diberikan mawaddah dan rahmah dari Allah dan hubungan yang terjalin berkekalan bahagia hingga akhir hayat dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah,amin. Terima kasih kepada 2 orang sahabat aku iaitu Zakuan Hassan dan Afrizal Aminin yang membantu aku sepanjang majlis ini berlangsung. Insyaallah kita jumpa dalam entry akan datang. Wallahua’lam.


Nota kaki : Jangan lupa berpuasa 6 pada bulan Syawal. Bila lagi nak rasa kelebihan berpuasa sepanjang tahun :)



Wassalam.


Mohd Faisal bin Hj Mohd Rahim aka Acaii
Photographer
Email : faisalhjrahim@yahoo.co.uk
Blog : http://www..faisalrahim.com/blog
Facebook : http://www.facebook.com/acaiijawephotography
Twitter : http://www.twitter.com/acaiijawe

Thanks for Comments
ramjan jawe says:

perghhh….glemer member2 aku shoot kat sini..cayalahhh

awe says:

Thanks sensei ajak aku ke sana
merasa jugak adventure shot kat dewan ni

cot says:

aik..
ade jugak name aku..
hehehe..

Acaii Jawe says:

cot – hahaha, aku tersilaplah cot masa ni :)
awe – orait awe, insyaallah ada masa nanti kita shoot lagi:)
ramjan – hahaha, siot jelah doktor.