Bismillahirrahmanirrahim


Tak lama lagi Ramadan akan menjelang. Bagi wedding photographer, ramai yang dapat berehat di hujung minggu bersama keluarga dan takde aktiviti ambil gambar wedding buat sementara waktu. Mood wedding pun dah agak berkurangan melainkan pasangan yang akan melangsungkan perkahwinan pada bulan Syawal nanti. Insyaallah aku akan berehat sepenuhnya pada bulan ni. Sebab aku akan hantar semua body kamera dan lens untuk service setelah bekerja lebih setahun:)

Kali ni aku hanya sempat update sesi outdoor majlis perkahwinan Hanis & Faisal. Majlis wedding mereka sebenarnya berlangsung di Semenyih. Sesi outdoor ni kitorang buat kat dalam kawasan UPM. Semasa outdoor ni ramai sahabat2 Hanis yang turut serta dan memeriahkan lagi sesi tersebut:)

Diaorang semua ni best sebab beri kerjasama yang baik untuk shoot bersama pengantin, sporting dan berikan idea yang gila2:) Terima kasih untuk korang semua.


Tahniah kepada kedua pasangan Hanis & Faisal atas ikatan perkahwinan ini. Mari kita semua doakan semoga pasangan ini diberikan rahmat dan hubungan mereka berkekalan bahagia hingga ke syurga,amin.

Memandangkan organisasi tempat aku kerja ni terlibat secara langsung dengan zakat maka semuanya sibuk dengan pelbagai aktiviti dan persediaan menyambut bulan Ramadan tersebut. Aku tak dapat update banyak buat masa ni.

Sekiranya korang ada pertanyaan tentang zakat bolehlah tanya aku. Insyaallah aku cuba jawab berdasarkan pengetahuan aku selama 7 tahun bekerja di Lembaga Zakat Selangor ni. Mana yang tak jelas aku akan tanya terus kepada pakar2 zakat kat sini.



Nota kaki : Zakat fitrah kat Selangor tahun ni RM7.00. Untuk maklumat dan update terbaru, korang boleh LIKE Facebook Pages dan follow aku kat twitter. http://twitter.com/acaiijawe



Wassalam.


Mohd Faisal bin Hj Mohd Rahim aka Acaii
Photographer
Email : faisalhjrahim@yahoo.co.uk
Blog : http://www..faisalrahim.com/blog
Facebook : http://www.facebook.com/acaiijawephotography
Twitter : http://www.twitter.com/acaiijawe

Thanks for Comments
syafirol says:

Salam Ramadhan. Lama x jgk. Tona warna sudah lain.

Aimisya says:

Aaaaaaaaaa sukanyaaa gegambar dalam entry nih!
:)

Semua cantik and mcm selalu, ada jiwa!

Acaii Jawe says:

Aimisya – Hehe, terima kasih ye aimi. Salam Ramadan :)

zOO says:

kombinasi kaler dayang2 yg sgt menarik..
kredit picture no12..4keping spt ade cerita disitu

Acaii Jawe says:

ZOO – Terima kasih abg aza :) Selamat menyambut Ramadan Mubara’