Bismillahirrahmanirrahim


Minggu ni aku agak sibuk dengan beberapa kerja di kantor yang memerlukan komitmen tinggi. Ada banyak hari aku tak masuk ofis sebab outstation. Memandangkan kerja-kerja buat album sedang giat dilaksanakan dalam 2-3 minggu ni maka aku juga tak dapat nak upload banyak gambar buat masa ni. Aku aku sedaya upaya bahagikan masa supaya blog ni tidak bersawang,hehe.

Aku nak update dulu majlis pernikahan pasangan Mila & Azrul yang dijalankan di Kampung Sri Tiram Jaya, Tanjong Karang. Ramai sahabat-sahabat aku yang tinggal kat kampung ni. Jadi aku tak rasa janggal bergaul dengan orang sini sebab dah biasa walaupun jarak dari kampung aku lebih 100km jauhnya. Lagipun semuanya jawe kok:)


Paling best sebenarnya aku dapat cabaran baru sebab Azrul ni tinggi sangat. Lagi tinggi dari aku (macamlah aku tinggi sangat:P Untuk akhirnya, tahniah kepada kedua pasangan pengantin Mila & Azrul yang diraikan. Nanti aku update majlis bersanding dan outdoor mereka pula ye. Tunggu.


Nota kaki : Setakat petang ni aku dah reply semua email2 yang bertanya. Kalau ada yang masih belum terima bagitau semula ye:)



Wassalam.


Mohd Faisal bin Hj Mohd Rahim aka Acaii
Photographer
Email : faisalhjrahim@yahoo.co.uk
Blog : http://www..faisalrahim.com/blog
Facebook : http://www.facebook.com/acaiijawephotography
Twitter : http://www.twitter.com/acaiijawe

Thanks for Comments
ejal says:

superb kang..terbaek…

Acaii Jawe says:

ejal – Terima kasih ejal. Tunggu aku update full entry nanti ye:)

azieazah says:

Salam dindaku ESAL,
Kak Azie pun rasa macam tertinggal beberapa entri ESAL.

Sibuk juga dengan kerja tetap dan kerja rumah.

Cuba juga untuk masuk melihat updates di sini. Gambar pengantin sangat best ditonton, terbayang sejuta bahagia di seri wajah….

Acaii Jawe says:

Azieazah – Salam kak zie yang dihormati, terima kasih masih sudi singgah sini kak ye :) Saya hargai sangat. Sayapun memang bizi sangat sekarang sebab awal2 tahun ni masih banyak perancangan yang perlu dilakukan :) Hope akakpun sihat2 hendaknya satu keluarga ye. Terima kasih kak.