Wedding Atika & Khaidir, Banting

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah, dapat juga aku update blog ni. Ketika aku menulis ni banjir di pantai timur terutamanya di Pahang dan Terengganu beransur pulih. Kasihan juga kepada keluarga yang dah merancang majlis perkahwinan ketika musim cuti sekolah ini. Mudah-mudahan Allah gantikan ujian tersebut dengan rezeki yang luas kepada mereka semua.

Kali ini aku nak update majlis perkahwinan Atika & khaidir yang diadakan di Kampung Sungai Kelambu Banting. Rasanya dah hampir 10 kali aku shoot majlis perkahwinan tentera yang lalu bawah pedang atau sword barrel sepanjang aku amik gambar wedding ni. Satu yang aku perasan ikatan persahabatan di kalangan anggota tentera berunifom ni, tak kisahlah udara, darat atau laut amat rapat sekali. Sesuatu yang jarang ada pada kebanyakkan kita.
 

 

Sesi outdoor tersebut kitorang buat kat Pantai Kelanang. Dah lama tak pergi ke sini. Pantaipun dah banyak berubah sebab hakisan air laut. Macam biasa dari dulu kalau lewat ke sini pada hujung minggu musim cuti sekolah memang ramai sangat pasangan pengantin lain buat outdoor kat sini juga. Kena bergilir-gilir:)

Alhamdulillah majlis semua berjalan lancar. Tahniah kepada kedua pasangan yang diraikan. Semoga ikatan pernikahan ini berkekalan bahagia sampai ke akhir hayat,amin. Terima kasih kepada sahabat-sahabat Atika yang sudi teman pengantin ke sesi outdoor tersebut juga. Jumpa lagi next entryWallahua’lam.

Wassalam.

Thanks for Comments