Bismillahirrahmanirrahim


Dalam mana-mana praktis organisasi, biasanya setiap awal tahun akan ada pertukaran dan perpindahan pekerja dalaman. Bila seseorang tu dah lama dengan kita, kadangkala ada rasa kehilangan bila kelibat mereka tiada lagi bersama setiap hari. Itu lumrah. Tapi amanah kerja tetap kena selesaikan dengan baik.

Dengan pertukaran dan perpindahan pasti ada proses penyesuaian. Aku harap sahabat-sahabat kat organisasi aku yang bertukar jabatan dapat terus menyumbang ke arah perkasakan organisasi insyaallah. Prof Muhaya selalu cakap kita kena selalu fikir apa lagi khidmat kita nak beri kat orang dan jangan asyik meminta sahaja.

Kali ni aku nak update majlis perkahwinan Liyana & Din yang di adakan di Temerloh, Pahang. Rasanya ni pengantin ke-5 aku shoot kat area sini:) Majlis pernikahan di adakan di rumah Liyana dan sanding di Dewan Mentakab. Lepas tu kitorang outdoor kat Stesen Keretapi Mentakab yang popular kat sini sebagai lokasi outdoor:)

Sebenarnya kitorang ada masa yang sangat singkat masa outdoor tersebut sebab hujan lebat semasa sampai ke sini. Pastu kena tunggu hujan reda. Lagipun nak kejar waktu solat lagi. Tapi ada satu perkara yang best sebab masa shoot tu kena sound ngan petugas keretapi tu guna pembesar suara stesen,hehe.

Untuk akhirnya aku doakan semoga kedua pasangan ini dilimpahi rahmat dari Allah sepanjang ikatan perkahwinan mereka. Terima kasih kepada Liyana atas layanan yang baik sepanjang 2 hari kat sana. Terima kasih juga atas kerjasama yang sangat baik ahli keluarga semua:) Jumpa lagi next entry. Wallahua’lam.


Wassalam.


Mohd Faisal bin Hj Mohd Rahim aka Acaii
Photographer
Email : faisalhjrahim@yahoo.co.uk
Blog : http://www..faisalrahim.com/blog
Facebook : http://www.facebook.com/acaiijawephotography
Twitter : http://www.twitter.com/acaiijawe

Thanks for Comments