Majlis Nikah Anne & Halim, N9

Bismillahirramanirrahim Bila dah jumpa ramai pasangan pengantin ni kan, kekadang aku dah boleh baca karakter pasangan tersebut, ceewaahh. Contohnya ada pasangan yang mungkin dah lama kenal dan kurang malu dengan pasangannya. Ada juga pasangan yang masih malu-malu dengan pasangan dia. Pasangan kali ni Anne dan Halim memang masuk kategori tu lah aku tengok, hehe. Dua-dua masih malu antara satu dengan … Read More